Sayfalar

5 Eylül 2011 Pazartesi

Bir Çoçuk Sevdim dizisi nerede çekiliyor

Bir Çoçuk Sevdim dizisi nerede çekiliyor

Bir Çoçuk Sevdim dizisi Cuma günlerimizin yeni dizisi olarak bu Cuma akşamı karşımıza çıkacak. Tam bir çekirdek aile dizisi olduğu fragmanlarından kendini belli etmekte , Her ailenin dramatik konuları varolduğu bilinmekte ve televizyon başındaki insanlarda aile temalı filmlerden hep kendi hayatlarını görürle ve dizi izlerken aslında kendi hayatlarından bir kesiti akıllaına gelip o geçmiş anları canlandırırlar işte bu canlandırma insanlarımınızın ister istemez çok ama çok hoşuna gittiğinden aile temeası üzerine kurulu dizilerimiz her zaman çok ama çok güzel tepkiler alıp reytinglerde hep üst sıralarda yer almaktadır.

Bir Çoçuk Sevdim dizisinde 1. Fragmanında Baba ile Kızı arasında geçen tatsız sürtüşme daha çok ön plana çıkmış. Bu dizide önplana çıkan başka bir konu da dizinin çekildiği mekan. Bir Çoçuk Sevdim dizisi nerede çekiliyor , Br çoçuk sevdim nerede çekiliyor , Bir çoçuk sevdim dizisinin çekildiği yer , Bir çoçuk sevdim dizisinin çikildiği ev nerede ,Bir çoçuk sevdim dizisi hangi evde çekiliyor , Bir çoçuk sevdim dizisi hangi semtte çekiliyor ,Bir çoçuk sevdim dizisi hangi muhitte çekiliyor ,Bir çoçuk sevdim dizisi kadırga ,Bir çoçuk sevdim dizisi kadırgadamı çekiliyor tarzında binlerce soruyla karşılaşacağınıza eminim.

 Bir çoçuk sevdim dizisi İstanbul Kadırga semtinde çekilmekte , kadırga nerde diyecekseniz Kumkapının hemen üstünde şimdi Kumkapı da nerede diyeceksiniz , Sirkeci Halkalı Trenine binin Kumkapı durağında inin az yukarı yürüyün alın size Kadırga :)

Bir çoçuk sevdim kaçamak yaptıkları yer

Bir çoçuk sevdim dizisi Kadırgadan bir arka plan

Hiç yorum yok: