Sayfalar

5 Eylül 2011 Pazartesi

Öyle Bir Geçer Zaman Ki Osman Okullu Oldu

Öyle Bir Geçer Zaman Ki


Ali Kaptansız , Balıkçısız bu dizi geçer mi bilmem ama artık bu dizinin popülaritesinin devam etmesini sağlayacak  2 etken kalmıştır. Soner ile Aylin aşkı ve küçük Osman.

Osman artık okullu oldu ve Osman'nın karaönlüklü hali , Osman'nın önlüklü hali , Osman'nın Karaönlük resmi , Öylebirgeçer Zaman Ki Osman Okul kıyafetleri ile ilk görüntüsü ve sınıftaki ilk hali ni görmek istersiniz diye size büyük boy Osmanın İlkokul üniformasıyla çekilmiş resmi.

Aylin ve Soner aşkında neler gelişecek , kanlar dökülecek mi bunların hepsini merak içinde beklerken , bir yerlerde  Berrin'in Ahmet Aşkı ve Dizinin en büyük adamı Mete'nin maceraları .

Benim bu dizide takip ettiğim tek şey Metenin bu zor şartlarda sergilediği mücadele , Ben böyle bir aşk böyle bir sevği böyle bir bağlılık görmemiştim. Bana sevmenin ne demek olduğunu gösteren ibretlik senaryoyu çok güzel ifade edip oynadığı için Meteyi severek izliyorum ve takip etmekteyim

Öyle Bir Geçer Zamanki yeni sezonda yeni bölümüyle bu Salı günü karşımıza çıkacak.






Hiç yorum yok: