Sayfalar

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm

BEHZAT Ç. SENİ KALBİME GÖMDÜM

 


2011 Yılına damgasını vuran Polisiye Dizi Behzat Ç. nin filmi 28 Ekim de sinemalarda olacak. , Filmin yayına girmesine yaklaşık 3 aylık bir süre olmasına rağmen karizmatik bir film afişi hazırlandı bile.

Behzat Ç. Seni kalbime gömdüm izle mek isteyen dizi fanları ve bu kadar olumlu tepki alıpta hiç izlemeyenlerin bile ilgisini çekip en baştan diziyi izlemeye alanların sayısı yüzbinler ile ifade edilmekte.

Emrah Serbes imzasıyla senaryolanan Ankara Polisiye filmi namıyla ün yapan Behzet Ç. 2010 yılında başladığı dizi gösteriminin yoğun ve muhteşem olumlu tepkileri ardından sinema filmi çekimine karar verilmesi olağanüstü bir düşünce.

Her daim konuyu Ergenokan dan , geçmiş dönemdeki suikastlari de güncelleyip konu eden Behzet Ç. nin sinema filmi merakla bekleniyor.

Behzet Ç. nn sinema filmi ile ilgili sorulan soruların cevabı aşağıda yer alıyor.

Behzat Ç. nin sinemadaki film adı ?

Behzat Ç. Seni Kalbime gömdüm

Behzat Ç. Seni Kalbime gömdüm vizyona nezmanan girecek ?

28 Ekim 2011 Cuma günü vizyona girecek

Behzat Ç. Seni Kalbime gömdüm afişi ?

Afiş konun başlığında yer almaktadır.

Behzat Ç. karakterini oynayan oyuncunu adı ?

Erdal Beşikçioğlu

Hiç yorum yok: