Sayfalar

14 Temmuz 2011 Perşembe

İzmirde düşen eğitim ucağında ölen oldumu ?

İzmirde Düşen Eğitim uçağınsan görgü tanıkların uçaktan atlayan kimseyi görmediklerini söyledi

İzmir Valisi Cahit Kıraç, Çiğli 2. Ana Jet Üs Uçuş Eğitim Merkez Komutanlığı'ndan havalanan eğitim uçağının, Güzelbahçe ilçesi açıklarında denize düştüğünü bildirdi.

Vali Kıraç, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Çiğli 2. Ana Jet Üs Uçuş Eğitim Merkez Komutanlığı'ndan havalanan T 37 eğitim uçağının, saat 12.10'da Güzelbahçe ilçesi açıklarında denize düştüğünü kaydetti.

Kıraç, henüz enkaza ulaşılamadığı için kesin olmamakla birlikte uçakta öğretmen ile öğrencisinin olduğunun tahmin edildiğini söyledi.

Düşen uçağa ulaşılması için Sahil Güvenlik Ege Bölge Komutanlığı ile İzmir Emniyet Müdürlüğü Deniz Şube Müdürlüğü dalgıçları bölgeye gitti.

Sahil güvenlik dalgıçları ile dalgıç polisler, denizde arama çalışmalarına başladı.

Görgü tanıkları, uçaktan atlayan olmadığını söyledi.

bu haber http://www.haberturk.com/ sitesinden alıntıdır.

Hiç yorum yok: